شرکت باربری و اتوبار VIP با در اختیار داشتن پرسنلی مجرب و کارگرانی ورزیده، ماهر و خوش اخلاق و سالها تجربه در زمینه حمل نقل بین شهری و باربری درون شهری در زمره بهترین شرکتهای باربری قرار دارد. تعرفه مناسب و هزینه کارشناسی شده و ارسال به موقع خودرو های حمل بار ( وانت بار، نیسان بار، خاور، کامیون، تریلی - مسقف و روباز ) با بهترین امکانات و تجهیزات را وظیفه خود میدانیم و مفتخریم در طول بیش از دو دهه فعالیت همواره رضایتمندی مشتریان خود را در اولویت کارها قرار داده ایم.
بیش از دو دهه تجربه و رزومه درخشان اتوبار VIP تضمینی مطمئن جهت یک حمل و نقل مناسب و بی دردسر است.
از آنجایی که این شرکت در طول فعالیت خود با مشتریان مختلف و با روحیات متفاوتی کار کرده است، با نحوه صحیح برخورد با مشتریان و روش کاهش فشارهای ناشی از اسباب کشی کاملا آشنا هستیم و به وضوح میدانیم که اسباب کشی یکی از سخت ترین پروژه های زندگی است. لذا تمام تلاش خود را خواهیم کرد که به بهترین نحو از اعتماد شما قدردانی کنیم و خاطره ای شیرین و ماندگار از خود برجای بگذاریم.
کاربر گرامی و بازدید کننده عزیز !
شما میتوانید در هر زمان از شبانه روز و در تمامی روزهای سال ( حتی ایام تعطیل ) با شماره تلفن های 22381218 - 88680152 - 22380176 تماس حاصل نمایید. خدمتگذاران شما در باربری وی آی پی آماده پاسخگویی و مشاوره با شما عزیزان هستند.
شرکت باربری و اتوبار VIP مفتخر است که در طول بیش از دو دهه فعالیت خود در زمینه باربری شهری و بین شهری همواره رضایتمندی مشتریان خود را سرلوحه فعالیت خود قرار داده و تمامی تلاشهای خود را معطوف به ارائه خدمات هرچه بهتر در حد عنوان بهترین باربری تهران خواهیم کرد.
هر زمان ، هر کجا ، هر چیزی + دقت ، سرعت ، ایمنی و تعهد شعار ما در اتوبار وی آی پی است. با ما تماس بگیرید !
عامل عدم توسعه بیمه باربری چیست؟
آیین- بیمه حمل و نقل کالا یا بیمه باربری، پوششیاست که بیمهگر در مقابل دریافت حقبیمه متناسب با پوشش بیمهای از بیمهگزار، تعهد میکند ...
به گزارش سایت تحلیلی- خبری آیین و به نقل از دنیای کسب وکار، چنانچه کالای مورد بیمه در جریان حمل و جابهجایی از مبدأ به مقصد مندرج در بیمهنامه و به علت وقوع یکی از خطرات مندرج در آن تلف یا دچار خسارت شود یا بیمهگزار بر اساس قوانین و مقررات بینالمللی متحمل پرداخت هزینههایی شود، زیان وارد به کالا را جبران میکند و هزینهها را هم می پردازد.
البتهعلاوه بر پوششهای گفتهشده، در بعضی موارد زیان و خسارات وارد به اشخاص ثالث هم تحت پوشش این بیمهنامهها قرار میگیرد.
بیمه نامه باربری معمولا در سه بخش بیمه
حمل و نقل دریایی، بیمه حمل و نقل زمینی و بیمه حمل و نقل هوایی طبقهبندی میشود.
این بیمه نامه با اینکه در دنیا بسیار مورد توجه است، اما در ایران چندان جایگاهی ندارد. بهطور کلی کشورهایی که حجم واردات و صادرات آنها بالاست، حق بیمه زیادی از محل این بیمه نامه تولید میکنند. از سوی دیگر هر چه میزان واردات و صادرات کالا توسط بخش خصوصی در کشورها بیشتر میشود، میزان حق بیمه تولیدی از این بخش هم افزایش مییابد.
بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط بیمه مرکزی، سهم بیمه باربری از کل بازار بیمه کشور در سال گذشته فقط یک درصد بوده است، در حالی که ارزش کل تجارت خارجی ایران در سال گذشته به حدود ۱۰۰ میلیارد دلار رسیده است.
یک کارشناس بیمه باربری با تشریح علل سهم ناچیز بیمه باربری از کل بازار بیمه در کشور گفت: یکی از مهمترین علل بروز چنین وضعیتی، اعمال تحریم علیه شرکتهای بیمه ایرانی است.
جهانگیر فهیدی در گفتوگو با «کسب و کار» با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از شرکتهای بیمه که توانایی ارائه رشته باربری را دارند، به دلیل تحریمهای اعمال شده، توان فعالیت در خارج کشور را ندارند، افزود: در نقطه مقابل، شرکتهای بیمه خارجی هم از همکاری با ایران منع شدهاند و به همین دلیل محمولههای باری را که نام ایران بر آنها باشد بیمه نمیکنند.
وی ادامه داد: در چنین شرایطی، محموله بار باید با نام کشوری غیر از ایران حمل شود که این وضعیت نیز به سوءاستفاده شرکتهای بیمه خارجی با افزایش حق بیمه منجر میشود و شرکتهای داخلی هم حاضر نیستند ریسک چنین اقداماتی را بپذیرند.
این ارزیاب خسارت در حوزه باربری با بیان اینکه تحریمها باعث شده بسیاری از کالاها از مبادی غیررسمی به کشور وارد شوند، افزود: در حال حاضر حجم قابل توجهی کالا بدون طی کردن تشریفات رسمی اداری به کشور وارد یا از آن خارج میشود که طبیعتا شرکتهای بیمه هم نمیتوانند برای بیمه کردن این محمولهها اقدام کنند.
فهیدی تاکید کرد که با وجود اجباری بودن خرید بیمه نامه باربری هنگام حمل و نقل کالا، موانعی که گفته شد اجازه نمیدهد شرکتها وارد این رشته شوند. این کارشناس بیمه باربری در ادامه به افزایش حق بیمه ناشی از حضور واسطههای در واردات کالا به کشور را از دیگر موانع توسعه بیمههای باربری خواند و ادامه داد: وقتی کالایی توسط چند کشور واسطه به ایران وارد میشود، طبیعتا حق بیمه آن بهطور صعودی افزایش مییابد و اگر چنین حق بیمهای پرداخت شود، بر قیمت تمام شده آن در داخل بهشدت تاثیرگذار خواهد بود.
وی همکاری نکردن شرکتهای بیمه داخلی هنگام پرداخت خسارت را هم از مسائلی دانست که بیمهگزاران را با مشکل عدم اطمینان به شرکتها مواجه کرده است. به گفته فهیدی، شرکتهای بیمه ایرانی هنگام ارزیابی خسارت، تلاش میکنند حداقل ممکن خسارت را برآورد کنند، در حالی که مالک بار، به امید دریافت خسارت به صورت کامل، حق بیمه را پرداخت کرده است.